英文寫作老師給了我們兩項寒假作業~其中一項就是要我們寫一首詩。
在我今天吃完感冒藥昏昏欲睡之際,就這麼把這項作業完成了187.gif  


Outside the window, it's darkness.

Rain drops like tears.

A heart-breaking girl finally decides,

Holding something upstairs...


Outside the window, it's light.

Near the bed lays a knife.

Nobody knows what happened last night,

Only a girl with bright smile...



我用我沙啞的聲音告訴我娘這首詩,她老人家似乎覺得我這首詩很微妙→「什麼不好想,想這種主題」...的感覺XD

大概是我柯南看太多了?XDD

先不論內容,但是有押韻這點我是很高興的>w<

總之,完成一項寒假作業啦y09.gif  
 
 
  

arrow
arrow
    全站熱搜

    柳兒 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()